söndag, november 25, 2007

gbg bloggen

hej på er, nu sitter jag och packar som ett as, fick inga tågbiljetter hem så nu blir det flyget för hela pengen, och då måste man tänka på vad man kan ha i bagaget och vad man inte kan ha i bagaget, så att säga.

vi har ju äntligen scorat på en lägenhet nu så jag har med mig kanske 200% mer packning hem än vad jag hade när jag kom hit. men det e la gött.........

peppen är därför hög inför olleballes besök i sthlm om två veckor eller tre, fill me in på lite details där tack!! typ när kommer du, när åker du, såna grejer.

var på cheesy igår, min första gång, jag gillade det som fan, ost och eva dahlgren öl, jag köpte skumpa och lekte stureplan, I rocked the house!! mitt bästa beröm till klubbmakarna.

JA JA JA, men nu ska jag återgå till min packning,
pözz YOA

1 Comments:

Blogger Duellen Allstar said...

Jag fatta inte. Var fick du lägenhet?
//L

1:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home