måndag, november 26, 2007

Mitt hjärta nästan brister när jag förstår att när du skriver hem så menar du Stockholm. Har det gått så långt och hänt så mycket sedan jag lämnade Göteborg? Jag ska väl inte dra för stora växlar av något så oskyldigt som ditt ordval, men ändå, jag tappar nästan andan när jag läser det.

Detta gör mig givetvis inte mindre glad för att det äntligen har löst sig för er med lägenhet! Grattis! Jag ser sjukt mycket fram emot att se ert krypin och provligga er soffa. Jag fick just ett mail om att mitt flyg har fått en ny avgångstid, det var dock bara en timme senare vilket bara är gött. Jag flyger fredagen den 14e december och jag tror jag kommer till Skavsta (det är la där Sterling landar) klockan 13.30 svensk tid. Jag ska kolla upp det men det är då någon gång i alla fall.

På lördag lämnar Linus mig ensam på 32 Woodhouse Rd då han flyttar till Moulsecoombe (Uttalas typ "mollskom"). Sedan kommer det nog bli ganska ensamt kan jag gissa, jag kommer nog spendera så lite tid som möjligt hemma. Det är dock bara två veckor och tanken på att komma hem till Sverige och allt vad det innebär kommer göra att de två sista veckorn går som en dans. Nu låter det kanske som jag lider av akut hemlängtan, men så är allt inte fallet, det skall helt klart bli tråkigt att lämna Brighton och jag hoppas återvända en dag.

Hoppas flytten går(gick?) bra och att ni tar hand om er. Vi ses i Stockholm om två och en halv vecka!
/Knege

1 Comments:

Blogger Duellen Allstar said...

jaja ok jag fattar din poäng men just nu är gbg så jävla dött så jag ser hellre att sthlm är mitt hem snarare än gbg. men du vet att vi alla så småningom kommer komma hem och bosätta oss för gott på linnégatan i en sjua med alla andra i duellen, eller nåt i den stilen.............

fan va gött med den 14:e, om du landar på skavsta tar det ett tag att åka in till stan men då räknar vi med dig runt tidig eftermiddag. vi får höras på msn eller maila lite när det börjar närma sig..... vi ska ha julfest när du kommer. jag ger inte mer information än så men det lär bli fett.

pözszzzz YOA

5:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home